11.08.2012

30 dni z książkami dzień 27 i 28

Dzień 27 - Książka, którą byś napisała, gdybyś umiała
Dzień 28 - Książka, której przeczytania bardzo żałujeszMyślę, że byłaby to książka kucharska. Lubię gotować i piec, śmiem twierdzić, że nie wychodzi mi to najgorzej. Książki kucharskie mają przewagę nad innymi książkami. Sięga się do nich raz na jakiś czas, czytając poszczególne przepisy, a nie pochłania od razu w całości. Poza tym do książek kucharskich wraca się częściej niż do powieści. No i chyba najważniejsze. Nie chciałabym, aby moja powieść była słaba, powielała znane wszystkim szablony. Niewielu jest pisarzy, którzy się wyróżniają, a jeśli ktoś ma wydawać kiepskie książki, to niech lepiej nie wydaje ich wcale

Żałuję przeczytania kilku książek, głównie ze względu na nadzieje, które legły w gruzach i czas, który musiałam na nie poświęcić. Listę tych książek można znaleźć tutaj, tutaj, tu oraz w tym miejscu. Najbardziej żałuję książki Murakamiego, bo to też moja wina. Zaczęłam od dupy strony, nie czułam się dobrze z tym autorem, jego narracją i bohaterami. Może gdybym zaczęła od czegoś innego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie coś więcej niż "dopisuję do listy". Chciałabym poznać Twoje zdanie.
Zanim skomentujesz zapoznaj się proszę z ZASADAMI panującymi na blogu